Exclusieve content zijn foto's en video's die expliciet van aard zijn (naaktheid, seksuele handelingen, enz.), en alleen beschikbaar zijn voor ingelogde leden. Gewone bezoekers die niet zijn ingelogd, kunnen deze media niet bekijken zonder zich eerst te registreren.
Per profiel worden afbeeldingen en video's nauwkeurig bekeken door ons verificatieteam. Alleen als we er zeker van zijn dat alles in orde is, kan een profiel worden gepubliceerd. Als we denken dat het profiel nep zou kunnen zijn, minderjarig is of we andere verdenkingen hebben, wordt het profiel niet gepubliceerd totdat er aanvullende verificatie is gedaan.
De 100% geverifieerde profielen zijn escorts die extra grondig zijn geverifieerd door ons team. Ze hebben ons foto's verstrekt waarop ze een geldig fysiek identiteitsbewijs vasthouden met hun gezicht, naam en geboortedatum. Daarnaast hebben ze een korte videoverificatiegesprek gehad met een van de leden van het verificatieteam.
Er zijn 3 premium profielniveaus:
Platinum-profielen worden altijd als eerste getoond, gevolgd door respectievelijk Goud- en Zilver-profielen. Elk niveau heeft een beperkt aantal foto's en video's dat het profiel kan uploaden. Hoe hoger het niveau, hoe meer foto's en video's het profiel kan uploaden.
U kunt informatie over veilige seks vinden op de volgende link:
Bekijk veilige seks paginaHelaas is het, ondanks strenge inspanningen om ervoor te zorgen dat elk gepubliceerd profiel echt is, nog steeds mogelijk dat een aantal profielen nep blijken te zijn. Als u een nepprofiel vindt, meld dit dan aan ons door op de knop "Escort melden" op de escortprofielpagina te klikken.
Als u een verdacht profiel vindt (bijv. mensenhandel, minderjarigen, enz.), meld dit dan aan ons door op de knop "Escort melden" op de escortprofielpagina te klikken. We zullen het profiel onderzoeken en passende maatregelen nemen.
Ga op het profieldashboard naar "Instellingen" en klik op "Account verwijderen". Houd er rekening mee dat deze actie onomkeerbaar is en uw account en alle bijbehorende gegevens permanent zal verwijderen.
Op de volgende link vindt u een lijst met sociale hulpdiensten.
Bekijk welzijnspaginaDeze diensten bestaan om u te helpen. Als u iets nodig heeft, aarzel dan niet om telefonisch contact met hen op te nemen.
Ga op het profieldashboard naar "Instellingen" en klik op "Abonnement beheren". U wordt doorgestuurd naar het Stripe-portaal waar u uw factuur kunt downloaden. Bekijk dashboard
Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via de supportchat Supportchat
Ja, u krijgt een terugbetaling voor het ongebruikte deel van uw abonnement.
U kunt zich opnieuw abonneren door naar het profieldashboard te gaan, op "Premium kopen" te klikken en het pakket te selecteren waarop u zich wilt abonneren.
Het opzeggen van uw abonnement is eenvoudig. Ga op het profieldashboard naar "Instellingen" en klik op "Abonnement beheren". U wordt doorgestuurd naar het Stripe-portaal waar u uw abonnement kunt opzeggen.